
Co tě baví na práci divadelního lektora?
Různost komunikačních způsobů, kreativní rozvíjení témat navázaných na divadelní projekty, pestrost cílových skupin, zážitkové vedení dílen, tvorba doprovodných inspirativních listů, hra a hravost v každém detailu.
Jaký byl tvůj nejintenzivnější divadelní zážitek?
Když se v jeden moment "tady a teď" propojí jeviště s hledištěm a celý prostor dýchá v jednotném rytmu, atmosféra nepopsatelná a hodnotná, vnímaná všemi smysly a asociace volné jako by okřídlené všude kolem.
Kdybys byla sudičkou, co bys dala v dnešní době divadlu do vínku?
Diváky, respekt k různosti umění, více stagion
Jako dítě mě vždycky lákalo zůstat v divadle i poté, co se zatáhne opona a podržet si pocit co nejdéle.
Ani v dospělosti nedokážu pochopit, že existují dospělí, kteří zapomněli na to, že byli dětmi.
Divadlo mě naučilo, že se člověk nikdy nezavděčí všem.
Životopis ve zkratce:
- absolventka DAMU - dramaturgie, Mezinárodní divadelní školy Jacques Lecoq v Paříži - fyzické divadlo a scénografie.
- aktuálně studentka doktorského programu na Katedře nonverbálního divadla HAMU a Kreativní pedagogiky na Katap DAMU.
- spoluzakladatelka, umělecká vedoucí a režisérka FysioART
- divadelní lektorka a vedoucí divadelních táborů pro děti a specifické skupiny